CÍLOVÁ ČÁSTKA: 2.400.000 Kč
VOLNÝ PODÍL: 10 % ?
Cena za 1% podílu: 240.000 Kč
Min. částka pro nákup: 1.000 Kč
NAŠE HODNOCENÍ PROJEKTU: C Vyšší riziko ?
Zajištění projektu: Zápůjčkou ?
Výplata výnosu: Jednou ročně ?
Plánovaný zisk projektu: 2.403.034 Kč ?
60%

Předobjednáno 1.430.000 Kč z cílové částky 2.400.000 Kč

Nezávazná poptávka podílu

Uživatelé, kteří podporují projekt

 

PROČ INVESTOVAT DO FRESHER.CZ

U tohoto projektu můžete investovat do podílu českého startupu Fresher.cz. Ten patří mezi první profesionální čistírny a opravny tenisek v ČR. Přináší zcela bezkonkurenční čištění a ochranu obuvi, dopravu přes kurýra po ČR a opravy nejen bot. Kromě toho tvoří i custom designy bot na zakázku.

Fresher.cz má již platící zákazníky, skvělý produkt, web i brand. Navíc disponuje know-how, stroji, pobočkou a objednávkovým systémem. Zároveň má vztahy s celebritami, které využívá k propagaci. Vizí je modernizace byznysu, aby si lidé boty nechávali opravovat a čistit a těšil je zákaznický servis.

Cílem investice je proměnit Fresher.cz na více IT driven firmu, získat posily do týmu a škálovat růst. Zároveň se počítá s vytvořením franšízového modelu a plánuje se digitalizace ševcovského byznysu. Další „vychytávkou“ bude vlastní online modelace custom designů či modelace vlastní služby čištění.

 

VÝHODY TÉTO INVESTIČNÍ PŘÍLEŽITOSTI

Investice do české firmy – za 2 roky na trhu se již stihla skvěle rozjet: vyčistila 10 000 párů bot, nasbírala přes 24 000 sledujících na Instagramu a vytvořila 100 custom designů bot na zakázku

Vysoký potenciál růstu – obrat 2020 byl 1,8 milionu Kč, v roce 2021 již cílí na 3 miliony Kč; díky investicím se následně rozšíří klientská základna i kapacity, což povede k navýšení tržeb a zisků

Pravidelná výplata výnosu – zisk se rozděluje vždy jednou ročně, ten se po zafincování projektu odhaduje v roce 2022 na 10,01 % p.a., v roce 2023 na 22,37 % p.a. a v roce 2024 na 41,52 % p.a.

Podpora udržitelnosti – záměrem je modernizovat celé odvětví (digitalizace, služby), a více lidí tak motivovat k tomu, aby svou obuv nechali čistit a opravovat, než neustále kupovat nové boty

Perspektivní odvětví – v roce 2020 byly celkové tržby na globálním trhu s teniskami odhadnuty na cca 70 miliard dolarů, podle předpovědi dosáhnou do roku 2025 hodnoty 102 miliard dolarů

• Jištění zápůjčkou - Projekt je jištěn smlouvou o zápůjčce mezi společností INVESTER a Fresher.cz s.r.o. v hodnotě cílové částky

 

ZISKOVOST PROJEKTU A MOŽNÁ RIZIKA

Projekt vznikl v roce 2019, v roce 2020 dosáhl obratu již 1,8 milionů Kč. V roce 2021 má Fresher.cz za 1. pololetí obrat 1,3 milionu Kč a do konce roku cílí na zakončení obratu na 3 milionech Kč. Závazek společnosti je v současné době pouze jedna zápůjčka ve výši 785.000 Kč na nákup strojů, splácená barterem (čistěním obuvi pro třetí stranu). 

Fresher.cz následně plánuje čistý zisk po zafinancování projektu takto:

» v roce 2022 před zdaněním: 2.403.034 Kč

» v roce 2023 před zdaněním: 5.369.552 Kč

» v roce 2024 před zdaněním: 9.966.436 Kč

V rámci tohoto projektu je stanoven rating „C Vyšší riziko“.

 

MODELOVÝ PŘÍKLAD PRO LEPŠÍ PŘEDSTAVU

Investor si zakoupí 1% podíl ve Fresher.cz za cenu 240.000 Kč, čímž získá pravidelnou výplatu výnosu ve výši 1 % z celkového zisku firmy: v případě splnění všech předpokladů a odhadů 24.030 Kč za 1. rok (zhodnocení 10,01 % p.a.), za 2. rok pak 53.695 Kč (22,37 % p.a.) a za 3. rok 99.664 Kč (41,52 % p.a.). V následujících letech bude získávat výnosy dle výsledků firmy. Návratnost investice je odhadována na 43,5 měsíce. Data byla poskytnuta autorem projektu a jsou před započtením srážkové daně.

 

ROZLOŽENÍ INVESTICE A VLASTNICKÁ STRUKTURA

Položkové rozložení investice:

50 % na marketing – Fresher.cz má již know-how, kapacity a procesy, proto bude ½ investice směřovat do propagace, aby se značka dostala do podvědomí a stala se lovebrandem

24 % na CRM systém – odbavení objednávek, upgrade webu a rozšíření stávající pobočky

16 % na mzdy a ostatní náklady + 10 % provozní rezerva

Budoucí vlastnická struktura: V případě úspěšného zafinancování se podíl v právnické osobě FRESHER.CZ s.r.o. rozdělí následovně: 10% podíl pro investory (formou přímého nebo nepřímého podílu skrze INVESTER), 90% podíl budou držet současní majitelé projektu.

PDF Brief Fresher - ke stažení

 

 

DALŠÍ INFORMACE O PROJEKTU FRESHER.CZ

Jak služby značky Fresher.cz konkrétně fungují?

Hotové a vyčištěné tenisky doručí až zákazníkovi domů, a to jak po Praze, tak po celé ČR. Objednáte a zaplatíte z domova, boty vyzvedne kurýr a do 3 dnů vám je dopraví zpátky.

Čistírna se skládá výhradně z profesionálů, každý pár je tedy v těch nejlepších rukách. Jejich cílem je vytvořit zázemí pro milovníky tenisek, kteří přikládají stejnou vážnost jak vzhledu, tak čistotě. Ve Fresher.cz nabízí péči o veškerý typ bot, od zimních Timberland a UGG přes Sneakery všeho druhu až po luxusní značky jako Gucci a LV. Kromě toho nabízí i opravení všech možných defektů bot a kabelek. A navíc čištění nejen tenisek, ale třeba i kšiltovek. Podrobnosti, kompletní nabídku a možnost si služby objednat najdete na webu Fresher.cz.

 

Jak na takový nápad autoři projektu přišli?

Autoři projektu v zahraničí pozorovali, jak se trh s teniskami rozvíjí, a vedle něho vznikají vedlejší projekty jako jsou čistírny tenisek, dílny na tvorbu custom designů či online opravny obuvi. Největší čistírny tenisek lze nalézt v USA, Rusku a Velké Británii. Jeden z autorů se také věnuje tématu udržitelnosti. První rok vyvíjeli službu jako takovou, zkoušeli různé techniky čištění, stroje, přípravky a metody, než došli k dokonalé službě.

Trh tenisek dle odhadů navíc čeká v dalších letech boom, potažmo v EU právě služby, které se právě jim a udržitelnosti budou věnovat. A Fresher.cz je jedním z prvních takových projektů u nás.

 

Kdo za projektem Fresher.cz vlastně stojí?

Matyáš Douša (CEO+CMO): 8 let v marketingu. Jeho hlavní zaměření je online a influencer marketing. Tvoří komplexní online marketing včetně brand buildingu pro menší a střední firmy. Působil také v MLM byznysu, kde byl lídrem 15 lidí. Ve Fresher.cz zodpovídá za chod všech sektorů, team management, marketing, spolupráci a rozvoj.

Dominik Kyncl (CTO): Dokončené vzdělání Mediální propagace. Kreativní člověk. Odborník na čištění obuvi a custom designy. Zkušenosti má z provozu předních českých firem. Ve Fresher.cz zodpovídá za chod pobočky, sektor čištění, sektor custom designů, klientskou linku a systém čištění.

Mykyta Shevchenko (CTO): Dokončené vzdělání Mediální propagace. Celkem 4 roky praxe se správou logistiky e-shopů. Odborník na barvení. Ve Fresher.cz zodpovídá právě za sektor barvení a dále za chod pobočky, zprostředkovatele dopravy a tvorbu mediálního obsahu.