CÍLOVÁ ČÁSTKA: 2.000.000 Kč
VOLNÝ PODÍL: 50 % ?
Cena za 1% podílu: 40.000 Kč
Min. částka pro nákup: 1.000 Kč
NAŠE HODNOCENÍ PROJEKTU: C Vyšší riziko ?
Zajištění projektu: Ano, částečně ?
Výplata výnosu: Kvartálně ?
54%

Předobjednáno 1.077.000 Kč z cílové částky 2.000.000 Kč

Nezávazná poptávka podílu

Uživatelé, kteří podporují projekt

 

PROČ INVESTOVAT DO TÉTO SLUŽBY?

PPC Price Share je nový unikátní projekt. Umožňuje investovat do online propagace vybraných firem, u kterých jsme ověřili výnosnost kampaní a máme reálný předpoklad růstu. Financování je využito na reklamní kampaně jako například Google Ads, Facebook, Heureka, Sklik, Sauto, Sreality, Yandex Ads atd. Ty se následně dělí o zisky z prodaného zboží z realizované reklamy a investor získává pravidelný výnos. Financování se k firmám uvolňuje revolvingově, vždy na základě dosavadních výsledků a prodejů. Poskytnutí financování předchází intenzivní propočty a analýzy s certifikovanými specialisty na Google Ads a Google Analytics ve spolupráci s odborníky na investice a projekty ze strany INVESTER.

 

VÝHODY TÉTO INVESTIČNÍ PŘÍLEŽITOSTI

• Rychlé zhodnocení – předpokládáme měsíční výnos z vložené částky až 3% měsíčně, tedy 36% roční zhodnocení 

• Vhodné k obohacení portfolia o dynamickou investici

• Investici lze držet dlouhodobě 

• Službu můžete vyzkoušet i s minimálním vkladem 1.000 Kč

• Výborný start pro začínající investory

• Kvalitní systém kontroly – odhalení nevýnosných kampaní hned v začátku

 

STAV PROJEKTU A JEHO BUDOUCNOST

Služba PPC Price Share je na trhu nová. Testovali jsme ji na reálných kampaních s 90% úspěšností. V aktuální fázi vybíráme firmy vhodné pro PPC Price Share, do jejichž online reklamy s námi můžete investovat. Služba má v tuto chvíli rating riziko C, tedy "vyšší riziko". V momentě, kdy se firmy a celý mechanismus spolupráce osvědčí, nabídneme možnost vybrat si z různých ratingů (A, B, C).

 

ZISKOVOST SLUŽBY A MOŽNÁ RIZIKA

Předpokládaná ziskovost investice je cca 3 % měsíčně, tedy 36 % ročně, což mluví samo za sebe. Z důvodu nízkého zajištění projektu je rizikovost na úrovni C. Nízké zajištění kompenzujeme kvalitním výběrem firem. U všech, které získají financování PPC Price Share, prověřujeme kredibilitu a výnosnost. Využíváme systém kontroly, na jehož základě vyhodnotíme ztrátové kampaně hned na začátku.

Rating "C Vyšší riziko" přidělujeme projektům, které zatím nemají žádnou obchodní historii. Typicky se jedná o nové start-upy nebo mobilní aplikace. Kapitál u nich směřuje především do služeb, jako jsou IT, marketing, reklama a technologický vývoj. Tyto projekty nejsou jištěny žádným hmotným majetkem, a tak představují vyšší riziko, které se ovšem vyvažuje vysokým ziskem. 

 

BUDOUCÍ VLASTNICKÁ STRUKTURA

Pro realizaci projektu bude po jeho zafinancování založena nová společnost s názvem INVESTER MARKET s.r.o. Rozdělení podílu ve společnosti bude následující:

50% volný podíl pro investory

50% INVESTER GROUP HOLDING s.r.o. Případně INVESTER uvolní další podíl k budoucímu prodeji. 

MODELOVÝ PŘÍKLAD

 

Investor zakoupí obchodní podíl ve společnosti ve výši 1 %, za cenu 40.000 Kč. Investor získává pravidelnou výplatu výnosu ve výši 1 % z celkového zisku společnosti, tedy v případě splnění odhadů 14.400 Kč za 1. rok (zhodnocení 36 % p.a.), za 2. rok získá 14.400 Kč (zhodnocení 36 % p.a.) a za 3. rok získá 14.400 Kč (zhodnocení 36 % p.a.). Výnos je do uživatelského účtu načítán postupně vždy po 3 měsících. Návratnost investice je odhadována na cca 34 měsíců. Zde prezentovaná data byla poskytnuta autorem projektu a jsou před započtením srážkové daně.