CÍLOVÁ ČÁSTKA: 600.000 Kč
Min. částka pro nákup: 60.000 Kč
NAŠE HODNOCENÍ PROJEKTU: B Střední riziko ?
Zajištění projektu: Ano, částečně ?
Plánovaný zisk projektu: 39.785 Kč ?
10%

Předobjednáno 60.000 Kč z cílové částky 600.000 Kč

Nezávazná poptávka podílu

Uživatelé, kteří podporují projekt

 

 

 

Přinášíme Vám exkluzivně jako první možnost investovat do nákupu skútru určeného pro flotilu re.volt. Jedná se o přímý podíl "vlastnictví skútru" na základě uzavření smlouvy přímo s poskytovatelem investice re.volt (viz smlouva níže). Minimální částka pro nákup 60.000 Kč = 1 skútr. Daný skútr vlastní investor na základě smluvního vztahu popsaného níže. Maximální počet skútrů k investici je 10.

 

POPIS PROJEKTU

Kup skútr a vydělávej je unikátní projekt, který spadá pod flotilu re.volt, která již od roku 2018 provozuje car-sharing, do kterého spadají nejen automobily ale i elektro-koloběžky. Nově chce projekt re.volt nabízet i eletroskútry, v rámci které připravil velice zajímavou příležitost pro naše investory. Více se o re.voltu dozvíte na webových stránkách projektu revolt.city

INVESTIČNÍ ZÁMĚR

Cílem projektu je zakoupit elektroskútry, které budou moci uživatelé re-voltu využívat v hlavním městě České republiky viz přiložená prezentace.



Prezentace re.volt ke stažení

 

Výpočet výnosů ke stažení

 

VÝHODY RE.VOLT

Kompletní servis a provoz Vašich skútrů

Společnost re.volt se stará o Vaše skútry, jejich technický stav a nabíjení baterií.

 

Zodpovědný přístup a inovativní podnikání

Ekologický certifikát – Vaše investice napomáhá ke zlepšení životního prostředí. Každý ujetý elektrokilometr totiž šetří lokálně 100 % a celkově až 73 % emisí vypuštěných do ovzduší. 

Stáváte se součástí moderního a ekologického servisu pro obyvatele města – udržitelné sdílení dopravních prostředků s přínosem pro infrastrukturu. 

 

Volný kredit na služby re.volt

Jako bonus každý investor získává 1.200 kč kredit za každý skútr na řízení všech vozidel flotily re.volt

 

Anti-theft system

GPS lokalizace, ochrana při manipulaci s vypnutým skútrem, baterie v úložném prostoru zabezpečena klíčem, start a vypnutí skútru pouze příkazem z aplikace.

 

Další výhody

Investor může zakoupený skútr pojmenovat dle vlastních představ – může na něj také umístit umístit vzkaz nebo sdělení. 

 

TECHNICKÁ SPECIFIKACE SKÚTRŮ

Maximální rychlost 45 km/h (lze modifikovat až na 65 km/h)

Výbava:

  • tempomat, dálkové ovládání
  • odkládací prostor, věšáček, 36 litrový kufr
  • USB zásuvka, držák na mobil
  • symetrické LED ukazatele směru, denní svícení, výkonné LED světlomety

Chytrý display:

  • multifunkční, vysoký jas, automatické přizpůsobení dle okolního světla
  • správnost údajů povtvrdí automatická kontrola při nastartování
  • zobrazuje rychlost, kapacitu baterie, tempomat, chytrý senzor světel, hlášení závad

Baterie:

  • hmotnost 10,5 kg
  • 36 V, 9.0 Ah, 18 650 lithium ion monočlánky
  • čas nabíjení - 6,5 hodiny
  • technologie kontroly teploty pro nejvyšší výkon
  • nadproudová ochrana a ochrana proti zkratu
  • dojezd 75 km

Výkon a motor:

  • kinetický motor BOSCH v náboji kola s velkou efektivitou
  • vyšší účinnost a delší dojezd díky magnetické slitině a unikátnímu systému elektrických rozvodů a ovladače FOC vektorového řízení
  • maximální výkon motoru - 2.788 W
  • nominální výkon motoru - 1.300 W
  • maximální točivý moment - 115 N.m

Rozměry:

  • váha - 64 kg
  • rozvor - 1 217 mm
  • délka 1 782 mm
  • šířka 318 mm
  • výška 1 080 mm
  • výška sedadla 720 mm
  • svělá výška 140 mm
  • přední a zadní kolo 90 (12 palců)

 

AUTOŘI PROJEKTU

Pavel Kuchta – zakladatel a CEO re.volt

Pavel je zakladatelem a zároveň nositelem prvotní myšlenky re.volt carsharingu. Ve společnosti re.volt má na starost celý projekt, jakož i vedení týmu lidí napříč všemi úseky, jako je výroba hardware, vývoj software, zákaznická podpora či provoz. Dále zastupuje společnost jako jednatel a z této pozice jedná s obchodními partnery a zodpovídá za celkovou strategii. Má za sebou úspěšné projekty v oblastech automobilového průmyslu a obnovitelných zdrojů energie.

 

Martin Matoušek – CTO re.volt

Martin v současné době zde plní roli technického ředitele. Primárně zodpovídá za vývoj mobilní aplikace re.volt se vším všudy – back-end i front-end. Rovněž aktivně participuje na strategiích. Sám má za sebou řadu projektů z oblasti IT, jako například aplikace sloužící k nalezení a zaplacení parkování ve městech či správní systémy samospráv obcí.

 

 

OBRATY, NÁKLADY A ZISKY

V prvním roce je plánován obrat jednoho skútru zhruba na 100.359 Kč. Náklady re.voltu jsou odhadovány na 52.200 Kč. Čistý výnos pro investora za 1 rok fungování skútru je po odečtení celkových a provozních nákladů je 39.785 Kč. Stejný výnos skútru předpokládají i v druhém roce provozu.

 

MECHANIKA INVESTICE A SMLOUVA

Tento projekt neobsahuje rozdělení obchodního podílu a vzniká přímo mezi investorem a společností re-volt carsharing, s.r.o na základě uzavřené smlouvy. Kontrakt vzniká mezi investorem a revolt na základě smluvního vztahu a investice není vyplácena v systému INVESTER. Investice na našem portálu je modelována na 10ks skútrů, ale může být uzavřena i dříve - není vázána na naplnění 100% cílové částky.


Smlouva o investici pro fyzické osoby

Smlouva o investici pro firmy a OSVČ

Vyplněnou smlouvu odešlete na email andrea.malisova@revolt.city nebo objednejte tlačítkem "nezávazná poptávka podílu"

 

INVESTOR

MONETIZACE

Uživatel zakoupí 1 skútr v hodnotě 60.000 Kč. Smluvní vztah vzniká přímo mezi uživatelem a třetí stranou, společností re.volt carsharing, s.r.o. Finanční částka je zaslána na bankovní účet společnosti re.volt v plné výši. Za ní je společností zakoupen předmětný skútr a je poskytnut k fungování společnosti re-volt carsharing, s.r.o, která se na základě výše uvedené smlouvy zavazuje vyplatit zisky ponížené o náklady (viz dále smlouva). Investor získává v případě splnění odhadů společnosti výnos až 39.785 Kč ročně (cca 51,3% p.a.). Za druhý rok získá uživatel stejné zhodnocení, tedy až 39.785 Kč ročně (cca 51,3% p.a.). Uživatel skútr poskytuje na 5 let, roční výnos běží až do opotřebení skútru. Návratnost investice je odhadována na cca 18 měsíců. 

RIZIKO

Projekt má přiřazen „Rating: B" Střední riziko – Tento rating přidělujeme projektům, které již mají obchodní historii. Projekt je zajištěný nákupem skútru, který patří investorovi viz výše uvedená smlouva - doporučujeme pečlivě přečíst smluvní podmínky.