CÍLOVÁ ČÁSTKA: 1.863.750 Kč
VOLNÝ PODÍL: 25 % ?
Cena za 1% podílu: 74.550 Kč
Min. částka pro nákup: 1.000 Kč
NAŠE HODNOCENÍ PROJEKTU: C Vyšší riziko ?
Zajištění projektu: Ne ?
7%

Předobjednáno 133.000 Kč z cílové částky 1.863.750 Kč

Nezávazná poptávka podílu

Uživatelé, kteří podporují projekt

 

POPIS PROJEKTU

Jedná se o spojení dvou produktů, které již na českém trhu existují. Jedná se o stírací losy a prodej zážitků. Pokud tyto dva produkty spojíme, dostaneme jedinečnou firmu na českém, možná i světovém trhu. Společnost se tedy zaměřuje na prodej speciálních stíracích losů, které místo výhry zobrazují formu zážitku nebo ubytování, které dostáváte. Autoři projektu k tomu říkají: "Myslíme si, že je ideální čas a doba využít naší službu. Lidé jsou přesycení produkty a službami. Ze společnosti se vytrácí moment překvapení a je čím dál těžší překvapit. Ať už jsou to Vánoce, narozeniny, výročí, svatba, dárek pro obchodní partnery nebo jen pro potěšení. Naše speciální stírací losy nabízí moment překvapení a napětí, které dnes zákazníci vyhledávají nejvíce." 

Více informací naleznete na webu projektu: https://www.setrizazitek.cz

 

 

HISTORIE PROJEKTU

Od roku 2019 autoři projektu usilovně pracují na povědomí o značce a budovali brand. Sami k tomu říkají: Brand vnímáme jako dlouhodobou investici. I přesto, že přišla nečekaná covid krize, tak se nám podařilo uskutečnit prodeje z čehož máme radost. Marketing jako takový pro rok 2020 směřujeme k předvánočnímu období, které považujeme za nejsilnější období roku co se týká prodejů. Vidíme obrovský potenciál právě v tomto období, kde lidé mají potřebu shánět dárky a překvapovat. A nejen lidé. Firmy shánějí dárky pro obchodní partnery nebo zaměstnance. Zde vidíme obrovský potenciál a proto jsme se rozhodli budovat obchodní tým. Tým bude mít na starost oslovování obchodních partnerů z řad firem a samozřejmě vyhledávání obchodních partnerů z řad hotelů a různých zážitků pro rozšíření portfolia.

Projekt byl spuštěn 11.11.2019. Graf níže znázorňuje růst obratů v závislosti na spuštění projektu. I přes minimální investici do reklamy jsme zaznamenali dílčí úspěchy, které nás přesvědčili, že projekt má smysl. 

 

MARKETING

Jako marketingový nástroj jako autoři projektu využíváme digitalní marketing. Je dobře měřitelný a má dobrý výkon, který sledujeme pomocí Google Analytics. Využíváme dynamický retargeting, obsahovou reklamu, vyhledávací reklamu, sociální sítě a influencer marketing. Dělíme naše zákazníky na dvě skupiny: Aktivní lidé v produktivním věku - Máme široký záběr cílové skupiny. Do této skupiny patří, mladí lidé, kteří mají rádi napětí a překvapení, tak starší generace, která už vyčerpala všechny možnosti, jak překvapit. Druhou skupinou jsou společnosti a korporace - dárky pro zaměstnance, ohodnocení, nebo dárky pro obchodní partnery. 

 

 

 

INVESTIČNÍ ZÁMĚR

Požadovaná investice bude využita na rozvoj již fungující společnosti za účelem zvýšení obratu a zisku. Největší část prostředků bude vynaložena na marketing, kde již jako autoři víme, jaké kanály nám fungují a co od nich očekávat. Druhá podstatná část financí bude vynaložena na vytvoření obchodního týmu, který bude mít přímý vliv společně s marketingem na zvyšování obratu. Zbytek financí bude pokrývat provozní náklady společnosti. Předmětem tohoto projektu je získat finance pro první rok běhu projektu, přičemž náklady pro další roky projektu již budou hrazeny z realizovaných obratů.



VLASTNICKÁ STRUKTURA

Společnost Setřizážitek, s.r.o. nabízí 25% volný obchodní podíl investorům. Rozdělení obchodních podílů bude následující:

• 25% - Volný obchodní podíl k dispozici

• 75% - Podíl autorů projektu Setřizážitek, s.r.o.

OBRAT, NÁKLADY A ZISKY

Dle poskytnutých podkladů a business plánu projekt predikuje v následujících letech:

Obrat v roce 2021: 12.315.500 Kč

Zisk v roce 2021: 1.084.664 Kč

 

Obrat v roce 2022: 21.900.700 Kč

Zisk v roce 2022: 3.845.536 Kč

 

Obrat v třetím roce 2023: 21.900.700 Kč

Zisk v roce 2023: 3.845.536 Kč

 

INVESTOR 

MONETIZACE

Uživatel zakoupí obchodní podíl ve společnosti ve výši 1%, za cenu 74.550 Kč. Investor získává pravidelnou výplatu výnosu ve výši 1% z celkového zisku společnosti, tedy v případě splnění odhadů 10.846 Kč za první rok (zhodnocení 14,54% p.a.). Za 2 rok získá uživatel 38.455 Kč (zhodnocení 51,58% p.a.). Za 3 rok získá uživatel 38.455 Kč (zhodnocení 51,58% p.a.). Návratnost investice je odhadována na cca 32 měsíců. Data prezentovaná v rámci monetizace byla poskytnuta autorem projektu a jsou před započtenám srážkové daně.

 

RIZIKO

Projekt má přiřazen „Rating: C" Střední riziko – Tento rating přidělujeme projektům, které nemají žádnou obchodní historii. Typicky se jedná o nové start-upy nebo mobilní aplikace. Kapitál především směřuje do služeb jako jsou IT, marketing, reklama, dle konkrétních podmínek v detailu projektu. Projekt není jištěn žádným hmotným majetkem a představuje vyšší riziko, které vyvažuje vysokým ziskem. Projekt bude realizovat společnost v níž INVESTER vlastní obchodní podíl. 

 

Máte dotaz nebo se Vám zdá že, jsme něco nezodpověděli dostatečně jasně? Kontaktujte nás, rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy.