E-shop s módními doplňky f4y

Cílová částka 1.000.000 Kč
Plánovaný výnos 20 % p.a.

Vaše hodnocení}

Pro hodnocení je potřeba se přihlásit

NÁZEV PROJEKTU

E-shop s módními doplňky f4y

AUTOR PROJEKTU

Petr Hlaváč

 

CELKOVÝ INVESTIČNÍ NÁKLAD PROJEKTU

1.000.000 Kč

 

KDO NESE ZODPOVĚDNOST ZA ÚSPĚŠNOST PROJEKTU?

Petr Hlaváč

 

ROZDĚLENÍ INVESTIČNÍCH PROSTŘEDKU PRO VÝVOJ PROJEKTU

500 000 Kč skladové zásoby, 320 000 Kč marketing, 180 000 Kč režijní náklady

Základem je pro mě mít zboží skladem a nabídnout zákazníkovi maximální komfort. Tudíž dost marketingových nákladů chci směřovat do popisků. Déle chci budovat organickou návštěvnost, tudíž je důležité SEO.

ROZDĚLENÍ INVESTIČNÍCH PROSTŘEDKŮ PRO MARKETING

Částka 320 000 Kč je pro první rok chodu. Měsíční rozpočet 120 000 Kč (10 000 Kč) by byl jako kredit pro PPC reklamy (google Adwrods, google nákupy, Heuréka, sklik, Glami a další srovnávače). Dalších 80 000 Kč by bylo čistě pro SEO. V tomto případě by se pracovalo na kvalitním obsahovém marketingu a linbuildingu. Zároveň by se budovaly pozice. Zbytek (tedy 120 000 Kč) by šel na sociální sítě a budování brandu s primárním zaměřením na instagram. Zde by se dělaly originální fotky (fotografku mám zajištěnou).

ROZDĚLENÍ INVESTIČNÍCH PROSTŘEDKŮ PRO REŽII SPOLEČNOSTI

Skladování a rozesílání zajištěno externí firmou  (cena pouze za skladování cca 5-7000 Kč/měs v závislosti na objemu skladu), Shoptet 25 000 Kč (tarif PROFI), ostatní režijní náklady (účetní, správní poplatky, atd.)

SILNÉ STRÁNKY PROJEKTU

Znalost marketingového prostředí, lepší služby oproti konkurenci (se stejným dodavatelem), dobré marže, originální marketing na instagramu, kvalitní brandové produkty.

SLABÉ STRÁNKY PROJEKTU

Velká konkurence, dražší náklady na marketing.

JAKÉ NOVÉ PŘÍLEŽITOSTI SE NASKYTNOU PO REALIZACI?

Jedná se o nový projekt, po realizaci dojde k jeho spuštění.

JAKÉ JSOU HROZBY ČI KONKURENCE?

Dodavatele má sice více e-shopů, nicméně fungují na bázi dropshippingu. To má sice své výhody (nemusí držet sklad), nicméně nedokáže zákazníkovi nabídnout rychlé dodání a celý proces reklamací je složitější.

Hrozbou může být snížená koupěschopnost obyvatelstva.

ZAJIŠTĚNÍ ODBYTU/PLÁN PRODEJE.

Přes e-shop www.f4y.cz (už se staví a vylaďuje), sociální sítě a PPC (google, seznam, další placemarkety)

REÁLNÝ ODHAD NÁVRATNOSTI INVESTICE V MĚSÍCÍCH? OD ZAFINANCOVÁNÍ PROJEKTU.

60 měsíců

KOLIKA % PODÍL NABÍDNETE INVESTORŮM?

25%

NABÍDNĚTE ZVÝHODNĚNÉ SLUŽBY ČI ZBOŽÍ K PŘEDPRODEJI.

Možno k projednání.

 

PODÍL VLASTNÍCH ZDROJŮ NA FINANCOVÁNÍ?

5% - 20%

JAKOU DOBU PŘEDPOKLÁDÁTE PRO REALIZACI PROJEKTU PO ZAFINANCOVÁNÍ?

100 000 Kč (80 000 Kč do SEO optimalizace, již zainvestováno), 10 000 Kč již vloženo do testovacích objednávek u dodavatele, drobných grafických prvků, atd. Web stavím celý sám, marketing budu dělat sám. Tudíž spoustu času a energie.

 

BUDETE POTŘEBOVAT ZAMĚSTNANCE?  

Ne, vše řešeno externími pracovníky.

JAKÝ BY MĚL BÝT ZISK PO PRVNÍM ROCE VAŠEHO PROJEKTU?

Těžko odhadnout, předpokládám vyšší řády desetitisíců, případně nižší řády statisíců.

JAKÝ JE VÁŠ PLÁN PRODEJE V PRVNÍM ROCE?

Nehrnout vše bezhlavě do reklam, ale postupně si budovat pozice a investovat tam, kde to má smysl a máme jistotu, že se nám to časem vrátí. Tudíž budovat SEO a sociální sítě. Tvořit kvalitní obsah a ke každému produktu přistupovat individuálně - tak, aby o něm zákazník dostal maximum informací.