Wacky Soldiers

Cílová částka 500.000 Kč
Plánovaný výnos 10 % p.a.

Vaše hodnocení

Pro hodnocení je potřeba se přihlásit

NÁZEV PROJEKTU

Wacky Soldiers 

 

AUTOR PROJEKTU 

Jiří Kreibich



CELKOVÝ INVESTIČNÍ NÁKLAD PROJEKTU 

500 000 Kč



KDO NESE ZODPOVĚDNOST ZA ÚSPĚŠNOST PROJEKTU?

Jiří Kreibich

POPIS PROJEKTU

Rád se věnuji vývoji her, spolupracuji s velmi šikovným Unity programátorem a naprosto skvělým grafikem / animátorem. Chci se věnovat vývoji remake starých úspěšných her a vydávat tyto hry komerčně na platformě Steam a v případě úspěchu jsem schopen hry portovat na další platformy (mobilní, konzole apod.)

 

1. Jump 2 Bump - remake staré hry Jump n' Bump z roku 1998 - vývoj ve fázi kompletní demoverze - herní menu, 1 kompletní level, 1 herní mód, 2 typy postav, hotový lokální i síťový multiplayer, zatím náš nejnadějnější projekt:

 

Video: https://www.youtube.com/watch?v=J18anELEaC4

 

2. Gun Fight - remake staré hry Gun Fight z roku 1975 - vývoj ve fázi testovacího konceptu - 1 nedokončený level, 1 herní mód, jednoduché AI, bez hlavního menu, zatím bez online multiplayeru:

 

Video: https://www.youtube.com/watch?v=owWREuzbt5Y

 

3. Wacky Soldiers - akční střílečka z ptačí perspektivy - vývoj ve fázi testovacího konceptu - 1 nedokončený level, 1 herní mód, hotová umělá inteligence, kompletní hlavní menu, zatím bez online multiplayeru:

 

Video: https://www.youtube.com/watch?v=5aWJlvpDyaE

 

... případně jsme schopni vytvořit téměř cokoliv jiného. Zaměřujeme se zejména na remaky starých úspěšných her v nové grafice a s podporou více herních módů a online multiplayeru.

ROZDĚLENÍ INVESTIČNÍCH PROSTŘEDKU PRO VÝVOJ PROJEKTU 

Vývoj hry bude trvat 4 - 8 měsíců, na což by měly stačit odměny pro programátora a grafika / animátora.

SILNÉ STRÁNKY PROJEKTU 

Máme několikaleté zkušenosti s vývojem her, 3D grafiky a animací. Máme kontakty na cca 1500 herních youtuberů, někteří z nich jsou ochotni vytvořit herní video z hry, která bude vydaná.

 

SLABÉ STRÁNKY PROJEKTU 

Nemáme aktuálně možnost financování projektu, proto oslovujeme Vás.

 

JAKÉ JSOU HROZBY ČI KONKURENCE?

Konkurence v oblasti vývoje her je především v mobilních platformách, proto se na toto nezaměřujeme  a chceme vyvíjet ze začátku jen pro desktopy (PC, Mac)

 

JAKÁ VNÍMÁTE RIZIKA PŘIJETÍ VAŠEHO PRODUKTU/SLUŽBY CÍLOVÝMI ZÁKAZNÍKY? JAK HODLÁTE ŘEŠIT TATO RIZIKA?  

V případě neúspěchu s platformou Steam bychom zkusili vydat hru na jiných platformách - Mac App Store, Windows Store apod. Nevěřím ale, že toto nastane.

ZAJIŠTĚNÍ ODBYTU/PLÁN PRODEJE. 

Na platformě Steam bude hra nejakou dobu v novinkách - to prodává samo, dále máme kontakty na 1500 herních youtuberů a kontakty do herních magazínů. Také chceme hru vydat na App Store pro Mac - tam bude také nějakou dobu v novinkách. V případě, že by toto nestačilo, pokusíme se najít distributora her.



REÁLNÝ ODHAD NÁVRATNOSTI INVESTICE V MĚSÍCÍCH? OD ZAFINANCOVÁNÍ PROJEKTU. 

12 měsíců

KOLIKA % PODÍL NABÍDNETE INVESTORŮM? 

25%




PODÍL VLASTNÍCH ZDROJŮ NA FINANCOVÁNÍ? 

cca 100 000 Kč

BUDETE POTŘEBOVAT ZAMĚSTNANCE?  

Ano, 2 lidi - programátor a grafik / animátor - téměř celá investice půjde právě jim.

JAKÝ BY MĚL BÝT ZISK PO PRVNÍM ROCE VAŠEHO PROJEKTU? 

cca 8 200 000 Kč v případě 50 000 prodaných licencí

 

JAKÝ BY MĚL BÝT ZISK V DRUHÉM ROCE?

Záleží na tom, zda vydělané prostředky reinvestujeme do vývoje další hry či nikoliv. Pokud ano, pak zhruba stejné jako v roce předchozím.