CÍLOVÁ ČÁSTKA: 862.500 Kč
VOLNÝ PODÍL: 7.5 % ?
Cena za 1% podílu: 115.000 Kč
Min. částka pro nákup: 1.000 Kč
NAŠE HODNOCENÍ PROJEKTU: B Střední riziko ?
Zajištění projektu: Ne ?
Výplata výnosu: Jednou ročně ?
100%

Zainvestováno 100%

Nezávazná poptávka podílu

Uživatelé, kteří podporují projekt

 

V případě zafinancování částky větší, než je cílová částka projektu, E-shop Swimsuit uvolní další obchodní podíl.

E-shop Swimsuit.cz byl založen roku 2017 a zaměřuje se na on-line prodej značkových dámských plavek a plážové módy. Prodáváme špičku v dámské plážové módě. Jedná se o značky, které máme jako jediní na českém trhu: Kulani Kinis, Eidon, Bodyglove, Quintsoul, Thaikila, Maaji. Také prodáváme značky Banana Moon a Roxy.

V roce 2018 jsme jako první přivezli do České republiky ekologické náramky 4Ocean, prodejem kterých jsme snížili sezónnost i vratkovost naskladněného zboží a umožnili e-shopu se zaměřit na ekologickou a udržitelnou módu a vytvořit propojení plážové módy s čistými oceány a plážemi (náramky pomáhají s čištěním oceánů od plastového odpadu). K nákupům plavek přidáváme také plátěné tašky vlastní výroby se sloganem „V plastu neplavu“, který se postupně stal klíčovým sdělením značky. Tímto zaměřením se e-shop Swimsuit.cz stal atraktivním i pro ty zákazníky, u kterých je důležitý přístup značky k planetě a životnímu prostředí. Současně pracujeme se zákaznicemi všech typů postav (nepreferujeme pouze štíhlé modelky) a držíme se hesla „Plavky pro každou osobnost“.

Swimsuit.cz se pravidelně účastní plavkových veletrhů (Miami SwimShow 2017, 2019, 2020 – konal se online), kde vyhledává nové plavkové trendy, domlouvá a importuje světové plážové a plavkové značky do České republiky a nabízí je českým zákazníkům a zákaznicím. Tímto zaměřením jsme si rychle získali oblibu modelek a módních influencerek, na kterých kolem sebe velmi efektivně budujeme komunitu.

 

PROČ POPTÁVÁME FINANCOVÁNÍ?

Jediným vlastníkem Swimsuit Czech s.r.o. je autor projektu Peter Podolinský. Tento projekt byl až dosud financován výhradně z vlastních prostředků a úspor. V současnosti již není možné z vlastních prostředků projekt škálovat dle našich plánů.

 

 

HISTORIE PROJEKTU

E-shop Swimsuit.cz s primárním zaměřením na plavky a plážovou módu byl založený Petrem Podolinským v roce 2017. Hned od začátku své existence se soustředil na ve světě známé plavkové značky z Austrálie, US a z Indonésie, které na českém trhu do té doby chyběly. Swimsuit.cz se pro nové trendy stal alternativou levným italským značkám (Calzedonia, Intimissimi), které se zaměřují na obchodní centra a offline prodej. Také se stal alternativou pro české značky (Astratex, Lindex), které svým designem dodnes patří někam do 90. let minulého století a zaměřují se na zákaznice 35+.

Ze začátku jsme otevřeli e-shop společně se showroomem a kamennou prodejnou na adrese Preslova 552/2, Praha 5. V roce 2020 jsme však showroom (mezitím přesunutý na Arbesovo náměstí) museli opustit kvůli pandemii. V budoucnu bychom rádi otevřeli nový showroom v Praze, kde si bude možné plavky od nás vyzkoušet i vyzvednout osobně. Showroom se nám osvědčil, ale vyžaduje větší počáteční investici, aby se v něm zákaznice cítily příjemně a měly možnost si plavky v prostorných a příjemně osvětlených kabinkách vyzkoušet. 

 

MARKETING

Konkurenční výhody

Swimsuit.cz úspěšně využívá moderní metody marketingu a stává se pro svou cílovou skupinu (ženy 25-34 se zájmem o módu, cestování a ekolologii) prvním místem k nákupu plavek a plážové módy.

  • Unikátní značky
  • Online prodej a péče o zákazníky
  • Snižování vratkovosti i v tak citlivém segmentu, jako jsou plavky (v současnosti kolem 10%)
  • Zaměření se na on-line média, především Facebook a Instagram, práce s módními influencery, search a email marketing


Máme 3 roky zkušeností s prodejem plavek a jejich online marketingem, fotíme a natáčíme si vlastní unikátní obsah. Před začátkem sezony fotíme nové kolekce i v exotických lokacích (Indonésie - Bali, Sulawesi), v létě jezdíme fotit a natáčet content do Itálie na pobřeží Amalfi.

Youtube kanál: https://www.youtube.com/channel/UCFEluYjvHLacqRY54K7Cfyg

Instagram: https://www.instagram.com/swimsuit_cz/

Facebook: https://www.facebook.com/swimsuit.cz

 

Velikost trhu

Tržby v segmentu spodního prádla a plavek se pohybují v jednotkách miliard Kč, Astratex jako leader trhu letos sám překročí v tržbách 1 miliardu Kč. Plavky jako sezónní zboží jsou ve vnitrozemském trhu sezonou i geografií omezeným segmentem, proto je nutné se zaměřit na cestovatele k moři a doplnit plavky o další kategorie zboží, tím se „srovná“ i sezónnost prodeje s hlavní letní sezonou a vytvoří se druhý peak sezony – předvánoční nákupy dárků na Vánoce.

 

INVESTIČNÍ ZÁMĚR

Získanou investicí bychom rádi dál budovali a rozšiřovali náš sortiment o nové kategorie zboží (pánské plavky, plážová móda, eko produkty na pláže – udržitelné lahve na vodu, přehozy a casual wear), rozšířili sklad a tím škálovali náš e-shop a pokračovali v našem marketingu zaměřeném na online a sociální média. Rádi bychom dále spolupracovali s módními influencery a vytvářeli další příležitosti k nákupu plavek (eventy, např. módní přehlídky plavek, v sezoně loď s prezentací / prodejem plavek na Náplavce, prezentace a prodej na nejnavštěvovanějších českých plážích a koupalištích, atp.). To vše jsou daty podložené a osvědčené způsoby, jak náš e-shop postupně škálovat a zvyšovat tržby.


Cílovou částku plánujeme využít pro nákup zboží na sklad, marketing a z malé části na pokrytí běžných nákladů na provoz skladu.

Rozložení investice po do jednotlivých položek:

  • 60% vybrané částky použijeme na nákupy zboží a rozšíření sortimentu (konkrétně 20% pánské plavky, 20% náramky 4Ocean, 20% nákup kolekcí 2021)
  • 30% vybrané částky použijeme na marketing (10% Facebook, 10% Google, 10% ostatní)
  • 10% vybrané částky použijeme na produkci a fixní náklady

 

PLÁNOVANÉ OBRATY

Průměrný konverzní poměr e-shopu v roce 2019 byl skvělých 2,24% a průměrný ROAS (Return of Advertising Spend) 5,12. 

Dle dodaného business plánu, společnost Swimsuit.cz plánuje zisk:


Čistý zisk společnosti za první rok činnosti (cca 9 měsíců roku 2021): 0 Kč 

Čistý zisk společnosti za druhý rok činnosti (2022): 1.114.766 Kč

Čistý zisk společnosti za třetí rok činnosti (2023): 3.949.955 Kč

Čistý zisk společnosti za čtvrtý rok činnosti (2024): 11.600.316 Kč

 

 

BUDOUCÍ VLASTNICKÁ STRUKTURA

7,5% volný podíl pro investory -  formou nepřímého podílu, možnost přímého podílu při investici 600.000 Kč a více.

92,5% Peter Podolinský -  současný vlastník

 

INVESTOR

 

MONETIZACE

Uživatel zakoupí obchodní podíl ve společnosti ve výši 1%, za cenu 115.000 Kč. Investor získává pravidelnou výplatu výnosu ve výši 1% z celkového zisku společnosti, tedy v případě splnění odhadů 11.115 Kč za druhý rok (zhodnocení 9,7% p.a.). Za třetí rok získá uživatel 39.500 Kč (zhodnocení 34,3% p.a.). Za čtvrtý rok získá uživatel až 116.773 Kč (zhodnocení 101,5% p.a.). Návratnost investice je odhadována na cca 43 měsíců. Data prezentovaná v rámci monetizace byla poskytnuta autorem projektu a jsou před započtením srážkové daně.

 

RIZIKO

Rating: "B Střední riziko" - Tento projekt, již má vlastní obchodní historii a ekonomické výsledky. Kapitál může být využit, kromě nákupu majetku, například také pro nákup zboží na sklad, marketing a veškeré další služby popsané v detailu konkrétního projektu. Projekt realizuje společnost v níž INVESTER bude vlastnit obchodní podíl.

0
Aktivních projektů
0
Zafinancovaných projektů
0
Uživatelů
0
Celkem zafinancováno