Zainvestováno 100%
Nezávazná poptávka podíluUživatelé, kteří podporují projekt
E-shop Swimsuit.cz byl založen roku 2017 a zaměřuje se na on-line prodej značkových dámských plavek a plážové módy. Prodáváme špičku v dámské plážové módě. Jedná se o značky, které máme jako jediní na českém trhu: Kulani Kinis, Eidon, Bodyglove, Quintsoul, Thaikila, Maaji. Také prodáváme značky Banana Moon a Roxy.
V roce 2018 jsme jako první přivezli do České republiky ekologické náramky 4Ocean, prodejem kterých jsme snížili sezónnost i vratkovost naskladněného zboží a umožnili e-shopu se zaměřit na ekologickou a udržitelnou módu a vytvořit propojení plážové módy s čistými oceány a plážemi (náramky pomáhají s čištěním oceánů od plastového odpadu). K nákupům plavek přidáváme také plátěné tašky vlastní výroby se sloganem „V plastu neplavu“, který se postupně stal klíčovým sdělením značky. Tímto zaměřením se e-shop Swimsuit.cz stal atraktivním i pro ty zákazníky, u kterých je důležitý přístup značky k planetě a životnímu prostředí. Současně pracujeme se zákaznicemi všech typů postav (nepreferujeme pouze štíhlé modelky) a držíme se hesla „Plavky pro každou osobnost“.
Swimsuit.cz se pravidelně účastní plavkových veletrhů (Miami SwimShow 2017, 2019, 2020 – konal se online), kde vyhledává nové plavkové trendy, domlouvá a importuje světové plážové a plavkové značky do České republiky a nabízí je českým zákazníkům a zákaznicím. Tímto zaměřením jsme si rychle získali oblibu modelek a módních influencerek, na kterých kolem sebe velmi efektivně budujeme komunitu.
Jediným vlastníkem Swimsuit Czech s.r.o. je autor projektu Peter Podolinský. Tento projekt byl až dosud financován výhradně z vlastních prostředků a úspor. V současnosti již není možné z vlastních prostředků projekt škálovat dle našich plánů.
E-shop Swimsuit.cz s primárním zaměřením na plavky a plážovou módu byl založený Petrem Podolinským v roce 2017. Hned od začátku své existence se soustředil na ve světě známé plavkové značky z Austrálie, US a z Indonésie, které na českém trhu do té doby chyběly. Swimsuit.cz se pro nové trendy stal alternativou levným italským značkám (Calzedonia, Intimissimi), které se zaměřují na obchodní centra a offline prodej. Také se stal alternativou pro české značky (Astratex, Lindex), které svým designem dodnes patří někam do 90. let minulého století a zaměřují se na zákaznice 35+.
Ze začátku jsme otevřeli e-shop společně se showroomem a kamennou prodejnou na adrese Preslova 552/2, Praha 5. V roce 2020 jsme však showroom (mezitím přesunutý na Arbesovo náměstí) museli opustit kvůli pandemii. V budoucnu bychom rádi otevřeli nový showroom v Praze, kde si bude možné plavky od nás vyzkoušet i vyzvednout osobně. Showroom se nám osvědčil, ale vyžaduje větší počáteční investici, aby se v něm zákaznice cítily příjemně a měly možnost si plavky v prostorných a příjemně osvětlených kabinkách vyzkoušet.
Konkurenční výhody
Swimsuit.cz úspěšně využívá moderní metody marketingu a stává se pro svou cílovou skupinu (ženy 25-34 se zájmem o módu, cestování a ekolologii) prvním místem k nákupu plavek a plážové módy.
Máme 3 roky zkušeností s prodejem plavek a jejich online marketingem, fotíme a natáčíme si vlastní unikátní obsah. Před začátkem sezony fotíme nové kolekce i v exotických lokacích (Indonésie - Bali, Sulawesi), v létě jezdíme fotit a natáčet content do Itálie na pobřeží Amalfi.
Youtube kanál: https://www.youtube.com/channel/UCFEluYjvHLacqRY54K7Cfyg
Instagram: https://www.instagram.com/swimsuit_cz/
Facebook: https://www.facebook.com/swimsuit.cz
Velikost trhu
Tržby v segmentu spodního prádla a plavek se pohybují v jednotkách miliard Kč, Astratex jako leader trhu letos sám překročí v tržbách 1 miliardu Kč. Plavky jako sezónní zboží jsou ve vnitrozemském trhu sezonou i geografií omezeným segmentem, proto je nutné se zaměřit na cestovatele k moři a doplnit plavky o další kategorie zboží, tím se „srovná“ i sezónnost prodeje s hlavní letní sezonou a vytvoří se druhý peak sezony – předvánoční nákupy dárků na Vánoce.
Získanou investicí bychom rádi dál budovali a rozšiřovali náš sortiment o nové kategorie zboží (pánské plavky, plážová móda, eko produkty na pláže – udržitelné lahve na vodu, přehozy a casual wear), rozšířili sklad a tím škálovali náš e-shop a pokračovali v našem marketingu zaměřeném na online a sociální média. Rádi bychom dále spolupracovali s módními influencery a vytvářeli další příležitosti k nákupu plavek (eventy, např. módní přehlídky plavek, v sezoně loď s prezentací / prodejem plavek na Náplavce, prezentace a prodej na nejnavštěvovanějších českých plážích a koupalištích, atp.). To vše jsou daty podložené a osvědčené způsoby, jak náš e-shop postupně škálovat a zvyšovat tržby.
Cílovou částku plánujeme využít pro nákup zboží na sklad, marketing a z malé části na pokrytí běžných nákladů na provoz skladu.
Rozložení investice po do jednotlivých položek:
Průměrný konverzní poměr e-shopu v roce 2019 byl skvělých 2,24% a průměrný ROAS (Return of Advertising Spend) 5,12.
Dle dodaného business plánu, společnost Swimsuit.cz plánuje zisk:
Čistý zisk společnosti za první rok činnosti (cca 9 měsíců roku 2021): 0 Kč
Čistý zisk společnosti za druhý rok činnosti (2022): 1.114.766 Kč
Čistý zisk společnosti za třetí rok činnosti (2023): 3.949.955 Kč
Čistý zisk společnosti za čtvrtý rok činnosti (2024): 11.600.316 Kč
7,5% volný podíl pro investory - formou nepřímého podílu, možnost přímého podílu při investici 600.000 Kč a více.
92,5% Peter Podolinský - současný vlastník
Uživatel zakoupí obchodní podíl ve společnosti ve výši 1%, za cenu 115.000 Kč. Investor získává pravidelnou výplatu výnosu ve výši 1% z celkového zisku společnosti, tedy v případě splnění odhadů 11.115 Kč za druhý rok (zhodnocení 9,7% p.a.). Za třetí rok získá uživatel 39.500 Kč (zhodnocení 34,3% p.a.). Za čtvrtý rok získá uživatel až 116.773 Kč (zhodnocení 101,5% p.a.). Návratnost investice je odhadována na cca 43 měsíců. Data prezentovaná v rámci monetizace byla poskytnuta autorem projektu a jsou před započtením srážkové daně.
Rating: "B Střední riziko" - Tento projekt, již má vlastní obchodní historii a ekonomické výsledky. Kapitál může být využit, kromě nákupu majetku, například také pro nákup zboží na sklad, marketing a veškeré další služby popsané v detailu konkrétního projektu. Projekt realizuje společnost v níž INVESTER bude vlastnit obchodní podíl.